Digitale Profiler

Her kan du læse en kort beskrivelse af de profiler, vi mener udgør de centrale roller i jeres digitale team og som vi er specialister i at rekruttere. Fælles for alle rollerne er en solid portion forretningsforståelse og passion for digitale medier samt en erkendelse af, at de hver især er meget afhængige af hinanden samt resten af organisationen for at skabe resultater.

For flere detaljer på de enkelte roller vedrørende ansvarsområder, kompetencekrav, succeskriterier m.m. kontakt os. Du kan også få mere input til hvilke roller, der er mest hensigtsmæssig at henholdsvis insource eller outsource, hvilke roller du evt. kan lægge sammen (og hvad det i givet fald er realistisk at forvente), andre titler og hvad de dækker over mv.

kontakt

Chief Marketing Officer

Kært barn har mange navne og marketing er for længst forbi det punkt, hvor det handlede om annoncer, brand management og indsamling af market intelligence. Og efterhånden også forbi det punkt, hvor marketings ansvar primært handler om at være lead-genererende.

Læs mere

Product Owner

En Product Owner er afgørende, hvis man vil sikre fuld værdi af de digitale produkter og services virksomheden har brugt betragtelige ressourcer på at udvikle. For ligesom et nyt website ikke længere betragtes som et projekt med en definitiv start og slutdato, er værdiskabende digitale services og produkter komplekse og dynamiske – og skal plejes for at holdes i live og trives.

Læs mere

User Research

User research konsulenter er uundværlige når kunders eller brugers adfærd skal kortlægges – særligt når det er i spændingsfeltet mellem et digitalt og ”analogt” (real life) univers. User research konsulenter kan med andre ord identificere vigtige brugsscenarier (kontekst) i forbindelse med digitale services / funktionalitet og derigennem kortlægge motivationsfaktorer og adfærdsmønstrer.

Læs mere

Digital designer

En dygtig digital designer ved lige præcis hvordan designet understøtter det budskab en side, kampagne, banner etc. vil formidle. Han/hun forstår hvordan design medvirker til at understøtte budskabet, forbedre brugervenlighed og derigennem styrke den ønskede effekt.

Læs mere

Copy writer

Alle kan skrive og det kan for nogle være svært at sætte en finger på den værdi en dygtig copywriter tilfører fordi ”alle da kan skrive en tekst”. Det er for så vidt også rigtigt men forskellen er alligevel markant. Den rigtige tekst/copy har en stor effekt på hvor nem en tekst er at læse og dermed hvor hurtigt og hvor præcist et budskab opfattes. Den rigtige tekst kan øge såvel brugervenlighed som konvertering dramatisk.

Læs mere

Content Manager

Det rigtige indhold på de rigtige medier med en stærk rød tråd på tværs. Det lyder enkelt, men er i praksis en meget vanskelig opgave. Trods en klar erkendelse af, at det rigtige indhold er afgørende for effekten har og er indhold stadig et undervurderet element i tilblivelsen og vedligeholdelsen af mange digitale platforme.

Læs mere

User Experience

En dygtig user experience konsulent har en dyb forståelse for brugeradfærd på digitale medier. På baggrund af denne forståelse skaber han/hun et interaktionsdesign, der hjælper brugere og kunder til en god oplevelse der enten direkte eller indirekte resulterer i den ønskede adfærd eller transaktion.

Læs mere

Digital Projektleder

I en virkelighed hvor virksomheder konstant ”er i projekt” og hvor antallet af både interne og eksterne interessenter er stigende er dygtige projektledere omdrejningspunktet for effektiv implementering af de digitale initiativer. Gode digitale projektledere har udover et eminent overblik over og håndtering af interessenter, stor forretningsindsigt og erfaring med projekter af teknologisk karakter.

Læs mere

E-commerce manager

I organisationer med en betragtelig e-commerce forretning spiller e-commerce manageren en central rolle. Ligesom den digitale chef har han/hun en solid forståelse for digitale medier, forretning og kundernes online adfærd, men i tillæg har den gode e-commerce manager en solid købmandsforståelse kombineret med en dyb forståelse for online konvertering. Hvordan skal produkter præsenteres, hvordan skal tilbud skrues sammen, hvad med den bagvedliggende logistik, fragt, lagerbeholdning mv.

Læs mere

Digital Chef

Online chef, online/digital marketing chef, digital chef, chief digital officer… kært barn har mange navne. Fordi der ikke er en årelang tradition for digitale chefer i organisationer hersker der også en del forvirring om såvel titel som rolle, ansvar og kompetencekrav.

Læs mere

Kontakt os

Bodil Haumann

+45 21607013
bodil@induce.dk

Dampfærgevej 27, 5.sal
(Rebel Work Space)
2100 København Ø